crazyybichhh

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Nadja Andreasen - 14 februari 2013 21:43

Hej allla mina fina läsare och som följer min blogg:) 


Hoppas att alla får en fin kväll även om ni är singlar eller om ni nu har en partner. Jag har dock en mysig hemma kväll med film maraton och lite dooleys i ett glas. 


 

Självklart sitter jag även med en filt och levande ljus som pricken över iet:) Sitter samtidigt och funderar vad man egentligen ska göra med livet för att man ska trivas med det man gör och håller på med. Men man kan ju inte heller grubbla för länge på det för då blir det hela bara en ond cirkel och det vill man ju inte, eller vad säger ni :)? åhh det hära med känslor och kärlek jag vet knappt vad det innebär längre för att det känns som att nästan all och nu säger jag detta för att inte dra alla över samma kant för det finns säkert någon underbar där ute men man ska ju bara hitta den först som inte leker med en eller liknande. Men man ska ju inte ha bråttom här i livet utan man ska leva det fullt ut med en massa minnen. 


Men nu ska jag iallafall se klart av filmen Wedding Daze och ja den är faktiskt bra och hurmor. Den får nog en 5 av 10:)


Puss och kramis

Av Nadja Andreasen - 14 februari 2013 19:37

Vill önska alla en glad alla hjärtans dag och en fortsatt trevlig kväll:-)

Första bilden har jag själv gjort om lite i ett program:)
Den andra bilden fick jag av en trevlig man:-) gulligt <3

Puss o kramisar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


CrazyBitchhh!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards