crazyybichhh

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Nadja Andreasen - 10 september 2012 16:38

Hallå:D

Hoppas att alla mår bra i det fina vädret:) Kom ju till Göteborg igår kväll. Senare så blev det en runda till Burger King då vi inte hade ätit något och sedan tog vi det bara lugnt hela kvällen och kollade på Bones som är sjukt bra. Idag så skulle jag ju på jobbinterjuvn som inte slutade så som jag ville. Dom hade glömt allt och fick både fel adress, tid, dag och sedan hade dom inte ens skrivit upp mig att jag skulle komma. Så man blir ganska lack på sådant skit. aja skit samma och jag kan göra andra roligheter istället på resten av tiden istället jag är här. Idag blir det en bra låt istället jag lägger upp som jag tycker är väldigt bra. Hoppas ni har det en fortsatt bra dag och att ni njuter av solen så länge den varar.



Sean Kingston - Party All Night (Sleep All Day)


Puss och kram alla & ha en bra dag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


CrazyBitchhh!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards